لینک مستقیم فایل(دانلود فایل ورد Word بررسی سیستم خنک کاری موتور)

دانلود فایل ورد Word بررسی سیستم خنک کاری موتور|لینک مستقیم فایل|ام کِی|40204848|دانلود فایل Word بررسی سیستم خنک کاری موتور,دانلود فایل ورد بررسی سیستم خنک کاری موتور,دانلود فایل بررسی سیستم خنک کاری موتور,دانلود ورد بررسی سیستم خنک کاری موتور,دانلود بررسی سیستم خنک کاری موتور
با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل دانلود فایل ورد Word بررسی سیستم خنک کاری موتور قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.دسته: تحقیقات مکانیکیعنوان کامل: بررسی سیستم خنک کاری موتورفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات : 72______________________________________________________بخشی از مقدمه:موازنه جریان های مختلف انرژی ، توسط محقیقن بسیاری در موتور های احتراق داخلی مورد بررسی قرار گرفته است . نتایج نشان می دهد که میزان انرژی که از طریق انتقال حرارت از موتور دفع می شود . سهم عمده ای از کل انرژی است که به موتور داد ه می شوند در برخی موارد ( بخصوص در دور های کم ) حتی بیشتر از کار خروجی موتور می باشد .به طور متوسط میزان انرژی دفع شده از طریق انتقال حرارت در حدود 30 تا 35 درصد کل انرژی ورودی به موتور را می تواند شامل شود . بنابر شرایط کارکرد موتور ، شرایط هوا دهی روی آن ، تخلیه هوا از محفظه موتور و روغن کاری ، دفع درصدی از این انرژی حرارتی بر عهده رادیاتور خواهد بود . البته در طراحی سیستم خنک کاری ، ضریب اطمینان لازم برای اعمال این درصد در نظر گرفته می شود .ضرورت خنک کاری در موتور احتراق داخلی :موتور های احتراق داخلی که از سوختهای هیدروکربنی استفاده می کنند . در دمای کاری بالایی قرار می گیرند به طوری که گاز های درون سیلندر ، به دمائی بیش از 2500 K می رسند و این موجب گرم شدن قطعات می شود . حال اگر این قطعات توسط خنک کننده ای مثل آب و یاهوا خنک نشوند ، شاهد آسیب دیدگی کلی موتور خواهیم بود . زیرا در دمای بالا مقاومت مکانیکی قطعات درگیر تا حدود زیادی کاهش می یابد و نیز در هنگام احتراق پدیده کوبش را شاهد هستیم .این دو عامل در یکدیگر و حتی هر یک به تنهایی ، به قطعات آسیب شدید می رسانند .در برخی موارد نیز به دلیل انبساط بیش از حد ، قطعات درگیر ، در یکدیگر گیر خواهند کرد . همچنین دمای کاری بالا ، راندمان حجمی نا مطلوب را به دنبال دارد . که این در کنار پدیده کوبندگی موجب افت راندمان موتور خواهد شد . بنابراین با توجه به مقدمات فوق سه دلیل مهم لزوم خنک کاری را به شکل زیر می توان خلاصه نمود :1-افزایش راندمان حجمی2-اطمینان از یک احتراق مناسب3-اطمینان از عملکرد مناسب قطعات مکانیکی

مقدمه

ضرورت خنک کاری در موتور احتراق داخلی

اثرات افزایش دمای کارکرد موتور

اثرات کاهش دمای کارکرد موتور

فصل اول :

تئوری انتقال حرارت

تاثیر شرایط عملکرد

فصل دوم :

سیستم خنک کاری و اجزای آن

سیستم خنک کاری آبی

ضدیخ

ترموستات

رادیاتور

محاسبه سطح انعکاس حرارتی رادیاتور

درب رادیاتور

واتر پمپ

پروانه

سیستم خنک کننده هوائی

محاسبات سطح برای سیستم هوا خنک


مطالب دیگر:
📂پاورپوینت استفاده از GIS برای مشترکین آب و فاضلاب شهر یزد📂پاورپوینت آشنایی با ساختار ژئودیتابیس📂پاورپوینت بررسی نقش دهیاریها در توسعه روستایی📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های عصبی 65 صفحه📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 3📂داده کاوی و روشهای آن📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 4📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 5📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی توزیع شده 43 صفحه📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 6📂روشها و تکنیک های داده کاوی📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 7📂نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بررسی الگوریتمها و تکنیک های داده کاوی📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 8📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 9📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 31 صفحه📂بررسی روشهای مختلف پیش بینی قیمت سهام📂پاورپوینت فصل اول کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری تألیف دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات📂پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری تألیف دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات📂پاورپوینت فصل سوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری تألیف دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات📂پاورپوینت پایگاه داده (فصل چهارم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری تألیف دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات)📂پاورپوینت اینترنت و سیستم های اطلاعاتی حسابداری (فصل پنجم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری تألیف دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات)📂مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی و خوشه بندی فازی 64 صفحه📂دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 29 صفحه📂تکنیک های داده کاوی در تحلیل پایگاه داده های حوادث